O jeden uśmiech za daleko?

Reklama pokazująca radosne osoby z zespołem Downa narusza spokój sumienia matek, które takiego dziecka nie przyjęły. To dobrze.

Jakiś czas temu głośno było o kampanii reklamowej promującej aborcję. Działo się to w Wielkiej Brytanii i wywoływało kontrowersje. Co nie zmienia faktu, że kampania społeczna promująca zabijanie człowieka nie została wycofana. Ile matek „skorzystało” z idei przez nią promowanej? Tego się nigdy nie dowiemy. Współczesna Europa, jak widać, nie ma problemu, by handlować śmiercią.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.

«« | « | 1 | » | »»

aktualna ocena |   |
głosujących |   |
Pobieranie.. Ocena | bardzo słabe | słabe | średnie | dobre | super |

Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg