Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego » | Od najstarszego do najnowszego
Wyszukujesz w serwisie rodzina.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Zalew wizerunków z seksualnym podtekstem prowadzi do szkodliwego zjawiska erotyzacji młodzieży. Według badaczy bombardowanie dzieci takimi obrazami ma związek z przemocą wobec kobiet.
Plany brytyjskiego rządu przewidują, że producenci odzieży i innych artykułów o wyraźnie erotycznym podtekście, nakierowanych na dzieci i młodzież, oraz sieci handlu detalicznego mogą trafić na czarną listę - donosi sobotni "Mirror".
Na podstawie wstępnych wyników kontroli, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uważa, że biura podróży nadal łamią prawo przy zawieraniu umów z turystami - wynika z informacji, do których dotarła "Rzeczpospolitej".
75 proc. Polaków świąteczne zakupy spożywcze robi z listą w dłoni. 10 proc. kupujących dokonuje w sklepie wyboru, zapominając o przygotowanym wcześniej spisie - wynika z badania przeprowadzonego dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
Zawartość groźnych ftalanów lub innych niebezpiecznych związków, grożące uduszeniem długie sznurki oraz odpadające ostre kawałki plastiku - to niektóre niebezpieczeństwa, na jakie narażamy dzieci, kupując im zabawki z niepewnego źródła.
Do UOKiK docierają od konsumentów setki tysięcy zgłoszeń o tym, że czują się oni oszukani. Nieuczciwa sprzedaż staje się zjawiskiem powszechnym. Nowelizacja ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów pomoże walczyć z tymi praktykami - mówi szef UOKiK Adam Jasser.
Czy mogę reklamować towar kupiony w obniżonej cenie? Co zrobić, jeśli cena przy kasie okaże się wyższa niż na metce? Jak zrezygnować z zakupów w zagranicznym sklepie internetowym? Przed Czarnym Piątkiem przeczytaj porady UOKiK oraz Europejskiego Centrum Konsumenckiego dla kupujących na wyprzedażach i promocjach.
Parlament Europejski w Strasburgu poparł w środę przepisy zakazujące sprzedaży produktów podwójnej jakości. Nowe przepisy zostały zatwierdzone przez Izbę przy 474 głosach za, 163 przeciw i 14 wstrzymujących się.
Słodycze i przekąski dla przyjemności zjada 79 proc. Polaków, a 57 proc. robi to, by poprawić sobie nastrój - podał Polski Instytut Ekonomiczny. Rynek tych artykułów żywnościowych w Polsce wart jest 17,3 mld zł, co oznacza 13,3-proc. udział w branży.
Od pizzy po naparstek krawiecki - zakupy bez ruszania się z domu robi już niemal 80 proc. Polaków - informuje we wtorek "Rzeczpospolita".