• gut
    05.03.2010 12:09
    Zgadzam się z Autorką artykułu w 100% ! To bardzo przykre ale miejmy nadzieję, że kultura życia kiedyś wygra z kulturą śmierci.
  • Stanisław Miłosz
    05.03.2010 12:33

    Właśnie jestem po lekturze wywiadu z prof. Wolniewiczem z najnowszego Najwyższego Czasu. Wygląda na to, że dla Europy jest ratunek. W islamie. Gdy islam już zdominuje Europę, a na to wskazują wszelkie znane trendy, to mentalność europejczyków ulegnie cudownej przemianie. Na wszelkich płaszczyznach, nie tylko wychowania, ale całej kultury. Islam z pewnością nie pozwoli się zakneblować proaborcyjnemu lobby. Bo islam, odmiennie niż chrześcijaństwo, szczególnie to rozmemłane czyli otwarte, to - jak cytuje prof. Wolniewicz słowa muzułmańskiej nauczycielki ze stanu Michigan w USA w odpowiedzi na pytanie czym jest islam:

    "(...) nie jest tylko religią; to cały sposób życia. Prowadzi muzułmanina od narodzin do grobu. Ani Koranu, ani słów Proroka, ani ich zastosowań zmienić nie można. Islam jest przewodnikiem ludzkości po wsze czasy, aż do dnia sądu. Islam zabrania przejścia na inną wiarę. Karą za to jest śmierć. Co do tego nie ma wątpliwości. Islam przyjmują też ludzie innej wiary. Winni wiedzieć, że islam można przyjąć, ale nie można go porzucić. Tego muzułmanie nie wymyślili, takie jest najwyższe prawo Boże. Nie żądajcie, byśmy jednych zasad się trzymali, a drugich nie. Muzułmanin przyjmuje islam jako całość" [NCz, nr 10, 6 marca 2010]

    Co z tego przydługiego cytatu wynika? Ratunek. Otóż muzułmanie skutecznie wybiją ze łbów zlaiczonym i zlewaczonym Europejczykom - tym wszystkim sflaczałym tolerantom i hałaśliwym feministkom - mrzonki z których wywodzą sobie wolność do brzucha i nie tylko.
    Jedyne co można im radzić, to by faceci utwardzali kolana, a panie już przymierzały burki.

    • jurek
      05.03.2010 16:12
      Do póki nie będziemy konsekwentnie wymagać od naszych przedstawicieli w tym Rządu ,aby wreszcie wyrażnie opowiedzieli się za albo przeciw ,nie takie Tuskowe pływanie.Niech się pokażą te pseudo katolicy i może wreszcie ludzie zrozumieją,że na nich nie może ŻADEN porządny katolik oddać głosu,już nową ustawę odbierającą nasze dzieci smażą na ogniu piekielnym.Jak dziecko nie będzie chciało iść do kościoła w niedzielę to odseparują go od rodziców (i choć będzie sam prosił,żeby wrócić,że to było tylko tak na złość) To wtedy sąd po upływie roku może dopiero rozpatrywać sprawę na nowo-tak w tej chwili jest w Szwecji.Walka z rodziną trwa i jak nie będziemy głosować na liberałów to może choć na trochę odsuniemy to widmo od nas.Nie ma z tym nic wspólnego czy ktoś wierzy czy nie, zabijanie nienarodzonych jest faktem,a nie żadną iluzją.Niech się opowiedzą ci pseudo kandydaci na Prezydenta katolickiego narodu ,czy są za mordercami nienarodzonych czy przeciw,Uważam ,że do póki nie zadamy takich konkretnych pytań nie będziemy wiedzieli z kim mamy do czynienia.Nie dajmy się już więcej oszukiwać.
    • ALI AKCHA
      07.03.2010 07:15

      Dla ilustracji warto obejrzeć to:

      http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU

  • katolik
    05.03.2010 14:07
    Coraz głośniej wołają grzechy wołające o pomstę do nieba. Więc się doczekają.
    Warto poświęcić trochę czasu dla wieczności póki jeszcze jest.
    http://tradycja-2007.blog.onet.pl/
  • Rys47
    05.03.2010 18:18
    Twierdzenie, że co 11 sekund zabijane jest dziecko jest swego rodzaju nadużyciem. Jeżeli to jest dziecko to dlaczego Kościół (księża) odmawiają pochówku płodom poaborcyjnym czy poronnym. Kościół zaprzecz sam sobie. Jeżeli jest tak miłosierny i wrażliwy to dlaczego nie zajmie się dziećmi już narodzonymi żyjącymi w ubóstwie czy w nędzy. Krzyk Kościoła wokół aborcji jest krzykiem na pokaz by utrzymać wpływy na sumienia społeczeństwa. onegdaj taki krzyk był wokół szczepień, tez Kościół zarzucał lekarzom że ingerują w prawo Boże zapobiegając chorobom. Prędzej czy później przejdzie Wam to albo znajdziecie sobie nową zabawkę. Mówienie o ochronie życia w ustach Kościoła po wiekach zbrodni brzmi jak drwina z inteligencji narodów.
    Bóg Starego Testamentu jest prawdopodobnie najbardziej nieprzyjemną postacią w literaturze: zazdrosny i dumny z tego, małostkowy, niesprawiedliwy, pamiętliwy maniak kontroli, mściwy, krwiożerczy miłośnik czystek etnicznych; mizogin, homofob, rasista, dzieciobójca, ludobójca, synobójca, szkodliwy, megalomański, sadomasochistyczny, kapryśnie złośliwy tyran
    Richard Dawkins "Bóg urojony"
    „Religia rzeczywiście przekonała ludzi, że jest coś takiego jak żyjący w niebie niewidzialny człowiek, który obserwuje wszystko, co robisz, każdą minutę każdego dnia. I ten niewidzialny człowiek ma specjalną listę dziesięciu rzeczy, których ci zabrania. A jeśli zrobisz którąś z tych dziesięciu rzeczy, ma dla ciebie specjalne miejsce, pełne ognia i dymu oraz przypiekania, tortur i udręki, gdzie zostaniesz wysyłany, żeby cierpieć i palić się, i dusić, i krzyczeć, i płakać na wieki wieków, do końca świata! Ale On cię kocha. On cię kocha, i On potrzebuje pieniędzy! On zawsze potrzebuje pieniędzy! Jest wszechmocny, doskonały, wszechwiedzący, i przemądry, tylko jakoś po prostu nie radzi sobie z pieniędzmi!” - George Carlin

  • Rys47
    05.03.2010 18:36
    Nie macie cywilnej odwagi wydrukować przeciwnych komentarzy. Cenzura gorsza niż za PRL.
  • magnes
    05.03.2010 20:03
    Widzę, że niektórym już polityka uderza do głowy. Prawda jest jak zwykle po środku. Oczywiście w krajach, w których aborcja jest legalna dane mogą być i dokładne, ale dane z Polski są tylko szacunkowe. A wiadomo, że to już pozwala na manipulacje wynikiem. Moim zdaniem 3 sytuacje przewidziane w ustawie są konieczne i wystarczające. Kto by chciał dziecko, które zabrało mu żonę? Ja nie.
    • A
      06.03.2010 13:15
      A ile kobiet w przeszłości umierało przy porodzie? Nie słyszałam jednak, by te dzieci zwyczajowo zabijano, bo ojciec nie chciał "mieć dziecka, które zabrało mu żonę".
      Życie żony i dziecka jest tak samo wartościowe.
    • ata
      06.03.2010 15:39
      magnes..i to jest właśnie,źle pojmowana definicja miłości..po prostu jesteś egoistą,myślącym o własnym zaspokojeniu..to chyba typowe jedynakom (którym jesteś..jak pamiętam)
    • rozmagnesowany
      07.03.2010 07:09
      Niestety jak zwykle bredzisz bracie "magnesie" ... bez ładu i składu bredzisz. Po raz wtóry proszę przestań się wypowiadać, bo to co piszesz to wstyd i nieporozumienie.

      Aborcja nigdy, NIGDY !!!! nie jest legalna ..

      42 miliony dzieci zabitych każdego roku w skali świata, to nie są manipulacje. TO ZBRODNIA PRZECIWKO LUDZKOŚCI!!!
      • magnes
        08.03.2010 10:12
        @rozmagnesowany: ale bredzę dlatego, że nie zgadzam się z religijnym podejściem?
        Wg mnie legalny - zgodny z prawem. Polskie prawo dopuszcza aborcję w 3 przypadkach:
        1) Ciąża jest wynikiem przestępstwa
        2) Ciąża zagraża życiu matki
        3) Płód jest poważnie zagrożony.
        Ale rozumiem, że gdy mówisz legalna nie chodzi Ci o zgodność z prawem, tylko nowe definicje tworzysz. Twierdzisz, że moje wypowiedzi to wstyd...Dla kogo? Dla Ciebie? Dla mnie na pewno nie. Rozumiem, że chciałbyś, żeby w Polsce panował odpowiednik muzułmańskiego szariatu, czyli prawo religijne jedynym i słusznym? Raczej kiepski pomysł. Rozumiem, że poszanowanie poglądów rozmówcy także jest Ci obce. Przykre.
  • animator
    05.03.2010 22:48
    Zgadzam się z autorką artykułu. Europa legalizując zabijanie nienarodzonych dzieci podcina swoje korzenie, powoli wykańcza się przez to systematyczne mordowanie swoich obywateli. Zaleje nas fala Muzułmanów i Azjatów, których już jest coraz więcej. Miał rację św. Paweł, który pisał "Ich bogiem jest brzuch a ich końcem zagłada (brzuch-zmysły i dogadzanie im).A jak Muzułmanie wejdą do Rady Europy to obecni jej dycydenci będą marzyć o rzekomej nietolerancji Chrześcijan, których prześladowali liberalizmem i "tolerancją".
  • matys
    05.03.2010 23:20
    A ZE WSZYSTKICH STRON / TAK ZWANYCH AUTORYTETÓW,WIĘKSZOŚCI DZIENNIKARZY , POLITYKÓW, PREMIERA , Z UNII EUROPEJSKIEJ ..../SŁYSZĘ SŁOWA O DEMOKRACJI , O WOLNOŚCI , O PRAWIE!!!!
    JAKIE TO PRAWO? JAKA TO WOLNOŚĆ? JAKA TO GODNOŚĆ CZŁOWIEKA ? JAKIE MAMY SĄDY? JAKIE TO WYROKI W IMIENIU PRAWA?
    TO JEST KNEBLOWANIE UST ! TEN ZWARIOWANY ŚWIAT MA NOWE NOWE , POKRĘTNE SŁOWNICTWO! JAK KTOŚ NAZWIE RZECZ PO IMIENIU - TO JEST JĘZYK NIENAWIŚCI!!!!!!SĄDY UDOWODNIŁY OSTATNIO ,ŻE ICH WYROKI SĄ ZGODNE Z LITERĄ POPRAWNOŚCI POLITYCZNEJ ! HAŃBA! NIE WIERZĘ W SĄDY!A ZBRODNIA DOKONYWANA NA POCZĘTYCH ,NIEWINNYCH ISTOTACH LUDZKICH TO NAJWIĘKSZA RZEŻ W HISTORII NASZEGO GLOBU !
  • fulgoryt
    08.03.2010 09:52
    Cieszę się, że tak wielu ludzi podziela opinię (także moją) o nienarodzonych. Mam taki apel:
    - nie pozostańmy na poziomie dyskusji i narzekań, ale włączajmy się w każdą akcję (choćby tylko podpis petycji w necie) odnośnie obrony życia,
    - głosujmy "z głową" podczas wyborów itp. oraz bierzmy udział czynny w życiu publicznym, bo tam potrzeba takich ludzi,
    - rozmawiajmy szczerze i mocno z naszymi znajomymi itd. o tych sprawach; to nie prawda, że większość ludzi jest złych, niektórzy po prostu się boją i trzeba im otwierać oczy.
    Jest nas wielu!!! Pozdrawiam i życzę "męstwa i mocy" i dużo radości :))
Dyskusja zakończona.
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg