Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego » | Od najstarszego do najnowszego
Wyszukujesz w serwisie rodzina.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
70 proc. ankietowanych przynajmniej raz w miesiącu sięga po żywność typu fast food, a 24 proc. badanych spożywa takie jedzenie przynajmniej raz w tygodniu - wynika z badań dotyczących zwyczajów żywieniowych Polaków, przeprowadzonych na zlecenie Koalicji na rzecz Zdrowego Serca.
W marcu tego roku ceny żywności na świecie były stabilne, ale nadal utrzymywały się na wysokim poziomie - wynika z danych opublikowanych w czwartek przez Organizację Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa (FAO).
Co trzeci Włoch ze strachu rezygnuje z jedzenia niektórych produktów - to nowe, rosnące zjawisko odnotował związek rolników Coldiretti. Jego eksperci zauważyli, że wzrasta liczba konsumentów poszukujących "super-jedzenia", czyli nadzwyczaj zdrowej żywności.
Najwięksi w Europie producenci napojów gazowanych, jak Coca-Cola, Red Bull i Pepsi, zobowiązali się zmniejszyć ilość cukru w swoich produktach o 10 proc. do 2020 r. Ma to być odpowiedź sektora na politykę UE dotyczącą redukcji cukru w żywności, zwłaszcza przeznaczonej dla dzieci.
Koniec z reklamami niezdrowej żywności skierowanymi do dzieci. Ministerstwo Zdrowia zapowiada, że zakaz obejmie emisję spotów zachęcających dzieci do kupowania i spożywania słodyczy, słodzonych napojów i słonych przekąsek - pisze "Gazeta Polska Codziennie".
Moda na niejedzenie mięsa powoduje, że nawet tacy producenci wędlin i nabiałów, jak Sokołów lub Łowicz wprowadzają do oferty również produkty w wersji roślinnej - czytamy w środowej "Rzeczpospolitej". Dziennik dodaje, że to dopiero początek tego trendu.
W Polsce na 3 mln osób z problemem alkoholowym jest 500-600 tys. kobiet. Panie szybciej się uzależniają niż mężczyźni, co wynika z ich uwarunkowań biologicznych - powiedział Krzysztof Brzózka, były dyrektor Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Kolacja na cztery osoby w skromnej, przygotowanej samodzielnie wersji to koszt 145 zł - wynika z wigilijnego koszyka "Rzeczpospolitej". Według dziennika w ciągu roku ceny wzrosły o niemal 23 proc. Na organizację świąt Bożego Narodzenia Polacy planują przeznaczyć średnio 1157 zł - wynika z badania dla BIG InfoMonitor. Dla 42 proc. polskich rodzin kolacja wigilijna będzie skromniejsza niż w ubiegłym roku; mniej potraw przygotuje 31 proc. rodaków.