Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego » | Od najstarszego do najnowszego
Wyszukujesz w serwisie rodzina.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Reklamy telewizyjne traktują kobiety jako obiekty seksualne, ich role społeczne przedstawiają stereotypowo i przekazują zniekształcone wzorce zdrowia i urody - pisze rzecznik praw obywatelskich Irena Lipowicz do szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jana Dworaka.
Do KRRiT napływają protesty w związku z planem emisji w TVP spotu "Najbliżsi obcy", promującego związki partnerskie o charakterze homoseksualnym i potrzebę ich prawnego uznania. Przed emisją spotu instytucja jednak nie zajmie się tą kwestią.
Manifestację przeciwko emisji w TVP spotu, promującego homoseksualne związki partnerskie zapowiada na najbliższy poniedziałek Prawica RP. Protest odbędzie się przed siedzibą Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w poniedziałek 27 października o godz. 15.00 (skwer kard. Wyszyńskiego 9 w Warszawie).
Skala protestu jest ogromna. W skrzynce mam 54 tys. maili – powiedziała tok.fm rzeczniczka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Katarzyna Twardowska, pytana o protesty przeciw darmowej emisji homopropagandowego spotu na kilku kanałach telewizji publicznej.
Protesty przeciw skandalicznej homopropagandzie dotarły także do TVP.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rekomenduje wprowadzenie powszechnej daniny na rzecz mediów publicznych pobieranej jak podatek. Według KRRiT powinna ona wynosić miesięcznie ok. 8,5 zł dla osób fizycznych, 167 zł dla firm i 33 zł dla organizacji.