Żerowanie na cudzym nieszczęściu zarzuca środkom przekazu i wszelkiego rodzaju samozwańczym ekspertom „L'Osservatore Romano” w związku z dramatem dziesięciomiesięcznego Charliego Garda z Anglii. „Dziennikarze żądni newsów i eksperci rozmaitej maści żywią się zawodowo takimi sprawami jak ta. Ich komentarze mogą być niczym kamienie rzucane w bezbronne dziecko i jego rodziców” - napisał dziennik watykański w komentarzu zatytułowanym „Charlie i Jezus”.
Fundacja Mamy i Taty, prowadząca od lipca kampanię społeczną "Rozwód? Przemyśl to" (mającą na celu upowszechnienie wiedzy o tym, jak rozwody rodziców skutkują u dzieci), zarzuca Telewizji Polskiej próbę cenzurowania przekazu kampanii.
Główny inspektor farmaceutyczny nakazał zaprzestanie emisji spotu telewizyjnego zachęcającego do szczepień przeciw pneumokokom. Zdaniem GIF w rzeczywistości jest to reklama szczepionki Prevenar 13, a spot nieodpowiednio przedstawia wskazania co do stosowania leku i powoduje lęk.
Minister zdrowia wprowadza nowe regulacje w tej sprawie, gdyż lek może być niebezpieczny.
Prof. Bogdan Chazan, dziennikarka "Gościa" Agata Puścikowska, Stowarzyszenie "Twoja Sprawa" i miasto Białystok w Narodowym Dniu Życia uhonorowani zostali statuetkami Tulipanów, nagrodą za bezkompromisowe promowanie wartości rodzinnych.
Sąd Najwyższy uchylił wyrok nakazujący działaczom pro-life przeprosić prywatny rzeszowski szpital za przeprowadzane w 2014 roku pikiety i wystawy.
Złoszczą nas i kłują w oczy. Ale reklamodawcom przecież o to chodzi: żebyśmy w morzu innych promocji dostrzegli właśnie ich produkt. Czy ten „wyścig zbrojeń” na coraz odważniejszy, krzykliwszy, większy materiał promocyjny ma swój kres?
Kobiety w polskiej reklamie są albo radosnymi sprzątaczkami, albo… obiektami seksualnymi.
Na trasie rowerowej pielgrzymki środowisk pro life przez polską ziemię znalazła się diecezja elbląska.
Są takie miejsca, gdzie – wydawałoby się – trudno o radosne święta. A jednak Bóg rodzi się również w domu opieki, hospicjum, schronisku dla bezdomnych, a także w więzieniu.